Voor als je even niets te doen hebt: 24 whitepapers bomvol recruitmentkennis
Vakantie. Gaat vaak gepaard met lang wachten op het vliegveld. Of als jij de bijrijder bent tijdens een autovakantie met uren turen op een grijs wegdek. Misschien breng je je vakantie wel in je eigen tuin in de hangmat door, wat met deze temperaturen niet verkeerd is.
Hoe dan ook, als je dan toch even niets te doen hebt, … dan kan je ook jouw kennis verrijken. Bijvoorbeeld door een van de 24 whitepapers te downloaden (en te lezen) die we op ons kennisplatform hebben verzameld. Die 24 whitepapers kan je als basic member gratis downloaden. Jouw collega’s weten niet wat ze meemaken als jij terug komt van vakantie met al die kennis in je bagage!
Een greep uit het aanbod:
- Winnen in recruitment en hr met 1 groot thema.
- Vacatureteksten schrijven, 10 tips
- Diversiteit begint bij jezelf
- Laat je sollicitatieformulier voor je werken
- Tips voor het kiezen van een recruitmentsysteem
- Het vraagstuk van door- en uitstroom
- Growth hacking voor recruitment
- Het nieuwe selectiegesprek
- Freelance uurtarieven (factsheet)
- Zo kom je tot een sterk employer brand, handig stappenplan
Klik hier om alle whitepapers op een rij te zien en ze te downloaden.
Fijne vakantie gewenst,
Arjan, Marcel en Nicol
Kiqit
PS Ben je geen basic member? Zo geregeld: kies de rechteroptie: gratis en binnen 2 minuten aangemeld.
De afgelopen jaren schreef ik duizenden vacatureteksten voor uiteenlopende bedrijven waaronder Rijksmuseum, GoodHabitz en Deloitte. Ook schreef ik 4 boeken waar in 3 ervan de vacaturetekst de hoofdrol speelt. In 2011 richtte ik Voor Tekst op dat uitgroeide tot het grootste bureau met 100% specialisatie in arbeidsmarktteksten. Dit bureau verkocht ik in 2022.Ik ben co-founder van én expert Wervende teksten op het kennisplatform voor recruitment Kiqit. Als ambassadeur van de stichting Guruz draag ik bij aan het verkleinen van het gat in de arbeidsmarkt tussen het mbo en het bedrijfsleven.Bovenal deel ik al mijn kennis als trainer en spreker zodat jij ook kan scoren met woorden. Of het nu gaat om een vacaturetekst, InMail of kandidaatvoorstel. Zo vertel ik enthousiast over hoe de conversie toeneemt door de inzet van 1 leesteken. En wist jij dat het gebruik van alledaagse woorden jouw tekst kunnen maken of breken? Zet mij voor de groep en ik onthul alle trucs.