Zo komt je nieuwsbrief niet de in spam
12 augustus 2020 
3 min. leestijd

Zo komt je nieuwsbrief niet de in spam

E-mailprogramma’s maken het marketeers steeds lastiger. Heb je net uren zitten werken aan een perfecte template, komt de nieuwsbrief in de spam terecht. Het resultaat: een minimaal openingspercentage, 0 conversies en een gefrustreerde emailmarketeer. Niet alleen kleine bedrijven hebben hier last van, ook de nieuwsbrieven van grote ketens komen soms in de ongewenste mail terecht.

Over de schrijver
Als het om effectieve online recruitment marketing gaat krijg ik een heel goed gevoel wanneer ik zie dat mensen, mede door mijn kennis en ervaring stappen zetten waarmee ze meer en betere kandidaten gaan werven. Te vaak zie ik organisaties, met de grootste zorgvuldigheid content ontwikkelen, die vervolgens bij veel te weinig relevante kandidaten komt. Mijn handen jeuken dan om te mogen helpen met het meten, analyseren, opbouwen en bereiken van de juiste online doelgroepen. De 2 essentiële pijlers hiervoor zijn: de optimale recruitment of werken bij website en de daarbij behoren online recruitment campagnes. In 2009 richtte ik mijn online recruitment bureau op welke voor mij op volledige logische redenen samen is gegaan met Getnoticed in 2018, hiermee is een ijzersterke online recruitment propositie gecreëerd waar ik trots op ben.
Reactie plaatsen