Met zijn stichting Guruz maakt Arjan Elbers het Nederlandse mbo beter en helpt het bedrijfsleven met hun employer branding in het mbo. Dit doet hij door het ontwikkelen van briljante online gastcolleges voor het mbo-onderwijs.
Naast zijn rol als talent magican bij Guruz is Arjan oprichter van én recruitment strateeg bij Getnoticed. Deze toffe club bouwt waanzinnige recruitment- en werken-bij websites voor organisaties waaronder T-Mobile, BDO en ABN Amro. Alsof dat nog niet genoeg is: Arjan is ook voorzitter van Recruiters United, het grootste onafhankelijke recruitmentplatform in Nederland. En hij is bestuurder bij Kiqit, het online kennisplatform voor >4.500 recruitment professionals. Dan zijn we nog niet eens begonnen over zijn bijrollen als auteur, columnist, blogger, spreker en bedenker/producer van het RTL-Z programma How to get noticed. Je snapt het: Arjan is een vakidioot (kan ook verder helemaal niets). Het best bewaarde geheim van Arjan? Hij doet niet aan stijldansen, drama en koriander, wel aan Italiaanse wijn, veel droge humor en pianospelen.