Gratis webinar

Van EVP naar candidate- en employee journey.

dinsdag 12 april om 16:00 uur

Onze experts Employer branding Anke Reusken en Bianca Roelandschap delen binnen 1 uur hoe jij jouw Employer Value Proposition tot leven kunt brengen. Samen leggen zij de brug tussen de ontwikkeling van de EVP en de verdere doorvertaling in de candidate- en employee journey. Natuurlijk worden ook de belangrijkste touch points niet vergeten. 

De Employer Value Proposition is ‘de kernbelofte’ die je doet naar je huidige en toekomstige medewerkers. Een belofte die vertelt waarom mensen voor jou moeten kiezen als werkgever én niet voor een werkgeversconcurrent. 
Staat jouw EVP? Dan is het tijd om deze tot leven te brengen. Dat betekent ook dat je ervoor zorgt dat de EVP wordt doorvertaald in de hele candidate- en employee journey. Vanaf het eerste touch point tot aan de offboarding. Werkelijk overal is plek voor het borgen van jouw EVP.
Ben jij een employer brand specialist, recruitment- of HR-professional  en betrokken bij de doorvertaling van het employer brand? En ben je benieuwd hoe je dit aanpakt? Welke systematiek je hiervoor kunt gebruiken? Aan de hand van een case van ICI PARIS XL nemen Anke en Bianca jou graag mee in hoe zij zelf de doorvertaling van de EVP in de candidate- en employee journey hebben gemaakt. 

  

Bianca Roelandschap

Wat ik het liefste doe? Als arbeidsmarktcommunicatie- en/of recruitmentadviseur of –manager help ik graag organisaties bij het creëren en versterken van hun voorkeurspositie als werkgever. Van strategie tot en met realisatie. Van employer branding tot en met werving. Met als doel dat zij het huidige talent behouden en (in de toekomst) de juiste collega’s aantrekken.


Samen met Anke Reusken en Anne Britt Petri-Arends richtte Bianca De Werkgeversarchitecten op, een samenwerkingsverband waarbij zij hun kennis en ervaringen bij elkaar brengen.

  

Anke Reusken

Enthousiast over alles rondom talent acquisition, employer branding en employee experience! Als Manager Talent Acquisition & Employer Branding bij A.S. Watson, moederbedrijf van o.a. Kruidvat, Trekpleister én ICI PARIS XL werk ik aan onze sterke werkgeversmerken en het aantrekken van de leukste collega’s. Maar om écht impact te maken, vertaal je jouw employer brand door in de employee journey. Met als doel: werkgeluk voor iedereen! Dat is precies waar ik dagelijks met veel enthousiasme en plezier mee bezig ben. En graag deel met vakgenoten!

Gratis kennis die jij niet wil missen

schrijf je meteen in voor dit webinar