Gratis webinar

TikTok. En wat jij ermee kan in je online recruitmentcampagne.

dinsdag 8 maart om 16:00 uur

Terwijl jij schaars talent probeert te verleiden met indrukwekkende recruitmentcampagnes, veranderen online media als Google, Facebook en Instagram doorlopend hun aanpak. En dan is er ook TikTok waar je 'iets' mee moet. Hoe én waar kan je nu jouw vacature(boodschap) zo optimaal mogelijk promoten?

Online promotie is onmisbaar.
Dat je juist nu alle mogelijkheden en uiteenlopende kanalen aangrijpt om recruitmentcampagnes op los te laten, dat is logisch. Om in deze schaarse arbeidsmarkt méér en betere kandidaten te bereiken kom je niet weg met een jobpost op een of ander vage vacaturebank. Online promotie onmisbaar.


Toch wordt het je niet makkelijk gemaakt. De re-targeting opties worden steeds beperkter. Het doormeten van verkeer en impressies van job marketingcampagnes zijn niet meer wat het geweest is. Dat jij je dus afvraagt of je straks nog wel iets kan met Facebook en Instagram, dat snappen we. En wat kan en mag je nog wél bijhouden over jouw online doelgroep? Ondertussen kijk je met een schuin oog naar de opties die TikTok biedt als het gaat om online recruitmentcampagnes. Kun je daar nu echt iets mee? Welke doelgroep bevindt zich daar? En hoe begin je?

Tijdens dit gratis webinar op 8 maart nemen recruitment marketing experts Dirk en Roy jou mee in de manier waarop jij jouw vacature(boodschap) zo optimaal mogelijk kunt promoten.
  

Dirk Driessen

Als het om effectieve online recruitment marketing gaat krijg ik een heel goed gevoel wanneer ik zie dat mensen, mede door mijn kennis en ervaring stappen zetten waarmee ze meer en betere kandidaten gaan werven.

Te vaak zie ik organisaties, met de grootste zorgvuldigheid content ontwikkelen, die vervolgens bij veel te weinig relevante kandidaten komt. Mijn handen jeuken dan om te mogen helpen met het meten, analyseren, opbouwen en bereiken van de juiste online doelgroepen. De 2 essentiële pijlers hiervoor zijn: de optimale recruitment of werken bij website en de daarbij behoren online recruitment campagnes.

In 2009 richtte ik mijn online recruitment bureau op welke voor mij op volledige logische redenen samen is gegaan met Getnoticed in 2018, hiermee is een ijzersterke online recruitment propositie gecreëerd waar ik trots op ben. Op Kiqit ben ik sinds 2020 expert Recruitment marketing.

  

Roy de Jong

Sinds 2018 ben ik werkzaam als online marketing expert bij Getnoticed. Hier ben ik inhoudelijk eindverantwoordelijk voor de online recruitment dienstverlening. In de afgelopen 4 jaar heb ik de ontwikkelingen in de markt op de voet gevolgd en heb ik inzichten opgedaan om in elke vakgebied de juiste online marketingaanpak te realiseren.

Ik beschrijf mezelf als een efficiënt persoon, die graag nieuwe dingen leert en altijd voorbereid is op elke uitdaging. Het belangrijkste voor mij is om de behoeften van een bedrijf te kunnen

begrijpen, die ik kan vertalen naar een zinvolle oplossing voor hen.

‘Goodmarketing makesthe company look smart. Great marketing makesthe customer feel smart.’

Gratis recruitmentkennis die jij niet wil missen

schrijf je meteen in