Gratis webinar
De Meest Inclusieve Recruitmentsites 2025 en de European Accessibility Act


dinsdag 18 november om 16:00 uur

Inclusiviteit = voor iedereen. Bij Albert Heijn wordt dat niet “er even bij gedaan”. Hier staat voorop dat iedereen zich welkom voelt en elk talent telt. Of je nu solliciteert op een bijbaan, een techfunctie of een leidinggevende rol: het draait om toegankelijkheid, herkenning en gelijke kansen. Logisch, en zo simpel als een boterham met kaas.

Tijdens dit webinar hoor je hoe Albert Heijn en Getnoticed dat vertaalden naar de werkenbij-site werk.ah.nl, die begin oktober is uitgeroepen tot ‘Meest Inclusieve Recruitmentwebsite van 2025’.

Maarten Bokhoven, Director Community & Engagement bij Ahold Delhaize: “We vinden het ontzettend belangrijk dat iedereen zijn, haar of hun weg vindt op onze site, zich herkent in wat wij als werkgever bieden, dat we iedereen gelijk behandelen. En uiteindelijk dat iedereen zich dus ook echt thuis voelt bij Albert Heijn. Want we zijn er immers voor heel Nederland!"


Dirk Driessen, Sales & Marketing Director bij Getnoticed, deelt hoe techniek, design en menselijkheid samenkomen in een platform zonder drempels of omwegen. “Een inclusieve website bouw je niet met woorden, maar met aandacht.”


Naast de praktijk van Albert Heijn is er aandacht voor de European Accessibility Act (EAA): de Europese wet die organisaties verplicht om websites en apps toegankelijk te maken voor iedereen, ook voor mensen met een beperking. Wat betekent dit concreet voor jouw werkenbij-/recruitmentsite? En waarom is voldoen aan deze wetgeving niet alleen verplicht, maar ook slim voor je employer brand?

Een webinar vol inzichten over menselijkheid, wetgeving en technologie en hoe die samen zorgen voor échte toegankelijkheid in werving.