Gratis digitaal spreekuur
Welke rol kan tv spelen binnen recruitment?

dinsdag 24 mei 2022 om 16:00 uur

50%
Meld je aan voor het spreekuur
Your information is safe with us

De facts & figures:

  • 2 experts: Nigaio Wijnen & Arjan Elbers
  • dinsdag 24 mei 2022.
  • van 16:00 tot 17:00 uur.
  • 1 uur.
  • 1 goed gesprek.
  • 101 vragen.
  • (maximaal) 75 aanwezigen.
  • € 0,00.


Natuurlijk is iedereen welkom! Het spreekuur is bij uitstek geschikt voor recruitmentmanagers, employer brand specialisten en (recruitment) marketeers.

Waarom wil je dit niet missen?
Als je denkt dat televisie een medium is dat te hoog gegrepen is, niet binnen budget past 'of niet aansluit bij je doelgroep: think again.

De afgelopen maanden was wekelijks het tv-programma 'How to get noticed' te zien op RTLZ, RTL7 en Videoland.  Arjan Elbers en Nigaio Wijnen hielpen verschillende organisaties om diverse arbeidsmarkt- en recruitmentuitdagingen het hoofd te bieden. Met thema's zoals innovatie, behoud van talent, diversiteit en het werven van schaars talent, was er elke aflevering een actueel onderwerp te zien.

Domme vragen bestaan niet. 

  • Waarom is How to get noticed als tv-format gemaakt?
  • Wat heeft het gebracht?
  • Hoe meet je het succes?
  • Wat zijn de voordelen van tv?

Op deze en al jouw andere vragen geven Arjan en Nigaio antwoord tijdens dit gratis spreekuur op 24 mei 2022.

Zoals gezegd: er is plek voor maximaal 75 deelnemers dus wacht niet te lang met aanmelden. Hier wil je bij zijn.


00
dagen
00
uren
00
minuten
00
seconden

Arjan Elbers, expert Recruitment strategie en Werkenbij-sites

Naast co-presentator van How to get noticed ben ik expert recruitment websites én een van de trotse founders van dit kennisplatform. Verder:

Bouwjaar 1978, Brabander in hart en nieren. Ik doe niet aan stijldansen, drama en koriander, doe wel aan Italiaanse wijn, veel droge humor en het spelen van piano.

Ik werkte ruim 10 jaar in internationaal corporate- en bureau recruitment (o.a. bij Content en Randstad) voordat ik ondernemer werd.

Sinds 2009 ben ik (mede)oprichter en Managing Director van Getnoticed (bureau gespecialiseerd in bouw van waanzinnige maatwerk recruitment- en werken-bij websites) dit bedrijf is onder andere ook bekend van The Next Crowd (Recruitment marketing campagnes on demand). Met een specialisten team van 35 bevlogen collega’s slepen we ook nog eens regelmatig wat prijzen in de wacht voor ons geleverde werk.

Ik spreek en adem online recruitment en ben zelfs in mijn bijrol in de Raad van commissarissen bij Rabobank Peelland Zuid, Raad van advies bij ROC Gilde Opleidingen en blogger voor FrankWatching niet stil te krijgen over mijngrote passie; recruitment.

Samengevat: (Online) Recruitment Vakidioot (kan verder ook echt niets).

Nigaio Wijnen, expert videorecruitment

Ik ben Nigaio en naast arbeidsmarktcommunicatie vrij van hobby’s. Naast co-presentator van How to get noticed help ik samen met mijn collega's met Minutes on Career (creatief bureau - video first) bedrijven met (video)content. Dit doen we ten behoeve van de diverse fases binnen de employee journey. Wij werken samen met onze opdrachtgevers (name-drop, name-drop, name-drop..) aan hun strategie, creatie en productie.

We zijn met +/- 20 collega’s, intern hebben we: (AMC)Strategie, Creatie, Regie, Productie, Project management & Office. We werken voor 80% in NL en mogen regelmatig ook fijne klussen daarbuiten oppakken (De, Be, Fr, Nordics, etc.).

Omdat binnen ons vak veel afhangt van hoe je het maximale qua resultaat en gevoel uit één of meerdere draaidagen haalt, richt onze focus zich vooral op hoe we de shoot en het proces zo prettig en soepel mogelijk kunnen laten verlopen. Onze missie: (Video) content maken = FUN. Let’s have FUN.

Vuur je vragen over de rol van tv in recruitment af op Arjan en Nigaio.

op 24 Mei 2022 tijdens het digitale spreekuur

50%
Meld je aan voor het spreekuur
Your information is safe with us