De facts & figures:
- 2 experts: Nigaio Wijnen & Arjan Elbers
- dinsdag 24 mei 2022.
- van 16:00 tot 17:00 uur.
- 1 uur.
- 1 goed gesprek.
- 101 vragen.
- (maximaal) 75 aanwezigen.
- € 0,00.
Natuurlijk is iedereen welkom! Het spreekuur is bij uitstek geschikt voor recruitmentmanagers, employer brand specialisten en (recruitment) marketeers.
Waarom wil je dit niet missen?
Als je denkt dat televisie een medium is dat te hoog gegrepen is, niet binnen budget past 'of niet aansluit bij je doelgroep: think again.
De afgelopen maanden was wekelijks het tv-programma 'How to get noticed' te zien op RTLZ, RTL7 en Videoland. Arjan Elbers en Nigaio Wijnen hielpen verschillende organisaties om diverse arbeidsmarkt- en recruitmentuitdagingen het hoofd te bieden. Met thema's zoals innovatie, behoud van talent, diversiteit en het werven van schaars talent, was er elke aflevering een actueel onderwerp te zien.
Domme vragen bestaan niet.
- Waarom is How to get noticed als tv-format gemaakt?
- Wat heeft het gebracht?
- Hoe meet je het succes?
- Wat zijn de voordelen van tv?
Op deze en al jouw andere vragen geven Arjan en Nigaio antwoord tijdens dit gratis spreekuur op 24 mei 2022.
Zoals gezegd: er is plek voor maximaal 75 deelnemers dus wacht niet te lang met aanmelden. Hier wil je bij zijn.