Gratis digitaal spreekuur
Hoe kom je tot een sterk employer brand?

dinsdag 22 februari 2022 om 16:00 uur

50%
Meld je aan voor het spreekuur
Your information is safe with us

De facts & figures:

  • 2 experts: Anne-Britt Petri-Arends & Bianca Roelandschap.
  • dinsdag 22 februari 2022.
  • van 16:00 tot 17:00 uur.
  • 1 uur.
  • 1 goed gesprek.
  • 101 vragen.
  • (maximaal) 75 aanwezigen.
  • € 0,00.



Waarom wil je dit niet missen?
Met een sterk employer brand en een goede arbeidsmarktcommunicatiestrategie wordt jouw leven als recruiter een stuk gemakkelijker. Je hebt focus over welke boodschap je naar welke doelgroep brengt, je hebt nagedacht over de ideale mediamix en je trekt de juiste kandidaten aan die bij de bedrijfscultuur passen.

Dit spreekuur gaat over de route om tot een sterk employer brand te komen.  Bianca en Anne-Brit gaan onder andere in op het belang van een sterk employer brand, de logische stappen om hier te komen, wie je kunt betrekken bij zo'n traject en nog belangrijker: hoe leuk het is om hiermee aan de slag te gaan!


Domme vragen bestaan niet. 

  • Kan ik als recruiter  zelf aan de slag met de ontwikkeling van een sterk employer brand of besteed ik dit uit?
  • Hoe krijg ik draagvlak en budget om hiermee aan de slag te gaan?  
  • Wie moet ik hierbij betrekken?
  • Welke stappen moet ik nemen?

 
Op deze en meer vragen geven Bianca en Anne-Britt, experts Employer branding tijdens dit gratis spreekuur op 22 februari 2022.

Zoals gezegd: er is plek voor maximaal 75 deelnemers dus wacht niet te lang met aanmelden. Hier wil je bij zijn.

00
dagen
00
uren
00
minuten
00
seconden

Bianca Roelandschap

Wat ik het liefste doe? Als arbeidsmarktcommunicatie- en/of recruitmentadviseur of –manager help ik graag organisaties bij het creëren en versterken van hun voorkeurspositie als werkgever. Van strategie tot en met realisatie. Van employer branding tot en met werving. Met als doel dat zij het huidige talent behouden en (in de toekomst) de juiste collega’s aantrekken.

Anne-Britt Petri Arends

Als organisatie zélf slimmer medewerkers werven en bouwen aan een sterk werkgeversmerk? Als adviseur, projectmanager of trainer ondersteun ik bij arbeidsmarktcommunicatie en werving: het opzetten/verbeteren van de communicatie met jullie doelgroepen op de in- én externe arbeidsmarkt, van strategie tot operatie. In mijn werk ben ik toegankelijk maar direct, strategisch met oog voor het grotere plaatje, en ook praktisch en resultaatgericht met een tikkeltje ongeduld. Met mijn kennis en ervaring kruip ik snel in de huid van een organisatie en haar doelgroepen.

 

De Werkgeversarchitecten

Samen met Anke Reusken vormen we De Werkgeversarchitecten, een samenwerkingsverband waarbij wij onze kennis en ervaringen bij elkaar brengen.


Wij geloven dat goed werkgeverschap de basis is voor een sterk employer brand. Dus dat is niet ‘alleen’ een mooie recruitmentsite en arbeidsmarktcampagne, maar is de essentie van jou als werkgever. Eigenlijk het fundament dus! En op dat sterke fundament kun je gaan bouwen, de voortuin (werving), een mooie hal (onboarding), een trap naar boven (ontwikkeling)….

Je snapt hem al. Vanuit deze aanpak zijn wij ook tot onze naam gekomen. En in en rondom het huis, wil je alles op orde brengen en aantrekkelijk houden. En dat is een doorlopend proces, verfje hier, muurtje daar. Daarmee is het ontwikkelen, bouwen en onderhouden van een sterk employer brand ook een doorlopend proces. Van aansprekende campagnes en een recruitmentsite, tot een optimaal selectieproces en een warm welkom. Maar ook daarna gaat de ‘employee journey’ verder, van ontwikkeling tot ambassadeurschap, cultuur en leiderschap binnen de organisatie. En daar kunnen wij jou mee helpen! Op Kiqit delen we content over onze aanpak, waar wij in geloven, onze denkwijzen en praktische stappenplannen.

Vuur je vragen over de route naar een sterk employer brand af op Anne-Britt en Bianca.

op 22 februari2022 tijdens het digitale spreekuur

50%
Meld je aan voor het spreekuur
Your information is safe with us