arrow_drop_up arrow_drop_down

Digitaal spreekuur 
'Wat is een JVP en wat kun je ermee?'

dinsdag 25 mei om 16:00 uur

50%
Meld je aan voor het spreekuur
Your information is safe with us


null

Gratis digitaal spreekuur.
De facts & figures:

  • 2 experts: Dirk Driessen en Nicol Tadema.
  • 1 uur.
  • 1 goed gesprek.
  • 101 vragen.
  • (maximaal) 75 aanwezigen.
  •  € 0,00.
  • dinsdag 25 mei om 16:00 uur.

Domme vragen bestaan niet. 
Wat maakt jouw vacature interessanter, beter, leuker dan een soortgelijke vacature bij de arbeidsmarktconcurrent? Het antwoord is de Job Value Proposition (JVP). Het is de waardepropositie van een vacature bij een specifieke werkgever voor de beoogde doelgroep.

Antwoord op jouw vragen.
En als je weet wat je JVP is, wat kun je ermee? En heeft elke vacature wel een JVP?  Vuur al je vragen tijdens het spreekuur af op onze 2 experts Dirk Driessen en Nicol Tadema.

Goed om te weten: Nicol introduceerde in 2018 de term JVP in ons recruitmentland.

00
dagen
00
uren
00
minuten
00
seconden

Nicol Tadema

"Alleen als je weet wat jouw doelgroep beweegt, bereik je jouw doel." ik deel graag mijn kennis en ervaringen, spreek vanuit mijn hart en steek mijn enthousiasme nooit onder stoelen of banken. Oogkleppen op? Ik zorg dat je ze afdoet en voortaan kijkt door de bril van jouw doelgroep. In mijn verhaal zit altijd een vleugje humor en ik zoek altijd de interactie op. Van samenwerken krijg ik energie, van de meeste vacatureteksten krijg ik jeuk.


Ik ben een geluksvogel omdat ik alles kan doen waar ik blij van word: adviseren, spreken en content creëren. Ik weeg mijn woorden af en benut de kracht van het onbewuste brein. Ik ben directeur van Voor Tekst, tekstbureau voor arbeidsmarktcommunicatie. Ook ben ik breinschrijver én spreker op eigen titel, co-founder van Kiqit en auteur van het boek Werven met Woorden. 

Dirk Driessen Recruitmentmarketin

Dirk Driessen

Als het om effectieve online recruitment marketing gaat krijg ik een heel goed gevoel wanneer ik zie dat mensen, mede door mijn kennis en ervaring stappen zetten waarmee ze meer en betere kandidaten gaan werven.

Te vaak zie ik organisaties, met de grootste zorgvuldigheid content ontwikkelen, die vervolgens bij veel te weinig relevante kandidaten komt. Mijn handen jeuken dan om te mogen helpen met het meten, analyseren, opbouwen en bereiken van de juiste online doelgroepen. De 2 essentiële pijlers hiervoor zijn: de optimale recruitment of werken bij website en de daarbij behoren online recruitment campagnes.

In 2009 richtte ik mijn online recruitment bureau op welke voor mij op volledige logische redenen samen is gegaan met Getnoticed in 2018, hiermee is een ijzersterke online recruitment propositie gecreëerd waar ik trots op ben.

Vuur je vragen over de Job Value Proposition af
op Nicol en Dirk

op 25 mei tijdens het digitale spreekuur

50%
Meld je aan voor het spreekuur
Your information is safe with us