Gratis digitaal spreekuur
Hoe bereik je een diverse(re) doelgroep?

dinsdag 25 januari 2022 om 16:00 uur

50%
Meld je aan voor het spreekuur
Your information is safe with us

De facts & figures:

  • 2 experts: Annelies Graafland & Dirk Driessen.
  • 1 uur.
  • 1 goed gesprek.
  • 101 vragen.
  • (maximaal) 75 aanwezigen.
  • € 0,00.
  • dinsdag 25 januari 2022.
  • van 16:00 tot 17:00 uur.



Bereiken van een diverse(re) doelgroep
Door de juiste keuzes te maken in jouw multi- contentstrategie en het slim benutten van promotiekanalen bereik je een diverse(re) doelgroep. Daarmee vergroot je direct jouw doelgroep. En zodra het talent aan de haak is geslagen profiteer je van de diversiteit: organisaties met een divers personeelsbestand zijn vernieuwender, creatiever en lossen problemen beter op. .

Klinkt geweldig toch? Zeker in de huidige arbeidsmarkt. Toch blijkt het bereiken van diverse doelgroepen in de praktijk vaak lastiger dan vooraf wordt gedacht.

Domme vragen bestaan niet. 
Want waar begin je als er nu nog geen  
ambassadeurs zijn met een diverse achtergrond?  Welke kanalen zet je in? Welk fotomateriaal gebruik je? Welke tekstkeuzes werken wel en welke juist niet?  En hoe inclusief is jouw employer brand en EVP? Hoe vertaal je dit in uitingen en wervingsstrategie?

Op deze en meer vragen geven Annelies Graafland, expert Diversiteit & inclusie en Dirk Driessen, expert Recruitment marketing antwoord tijdens dit gratis spreekuur op 25 januari 2022. Mis dit niet! 

00
dagen
00
uren
00
minuten
00
seconden
Dirk Driessen Recruitmentmarketin

Dirk Driessen

Als het om effectieve online recruitment marketing gaat krijg ik een heel goed gevoel wanneer ik zie dat mensen, mede door mijn kennis en ervaring stappen zetten waarmee ze meer en betere kandidaten gaan werven.

 Te vaak zie ik organisaties, met de grootste zorgvuldigheid content ontwikkelen, die vervolgens bij veel te weinig relevante kandidaten komt. Mijn handen jeuken dan om te mogen helpen met het meten, analyseren, opbouwen en bereiken van de juiste online doelgroepen. De 2 essentiële pijlers hiervoor zijn: de optimale recruitment of werken bij website en de daarbij behoren online recruitment campagnes.

In 2009 richtte ik mijn online recruitment bureau op welke voor mij op volledige logische redenen samen is gegaan met Getnoticed in 2018, hiermee is een ijzersterke online recruitment propositie gecreëerd waar ik trots op ben. Op Kiqit ben ik sinds 2020 expert Recruitment Marketing.

Annelies Graafland

Ze noemen mij ook wel Alice in Wonderland. Want ik vind: een avontuur is het beste cadeau wat je kan geven of krijgen. En ik praat tegen katten. Mijn vrolijke gekheid is mijn beste competentie.

Ik werk als Diversiteit & Inclusie consultant én recruitmentmanager bij EN HR solutions. Ook ben ik als bestuurslid bij het grootste onafhankelijke recruitmentplatform in Nederland: Recruiters United. De afgelopen jaren maakte ik veel situaties op de werkvloer mee waarbij discriminatie een rol speelde. Ik vind dat iedereen zou moeten streven voor meer diversiteit op de werkvloer. Op Kiqit ben ik sinds 2020 expert Diversiteit & Inclusie.

 

Vuur je vragen over het bereiken van diverse doelgroepen
af op Annelies & Dirk.

op 25 januari 2022 tijdens het digitale spreekuur

50%
Meld je aan voor het spreekuur
Your information is safe with us